buddha status
 
دانشجویان پزشکی لرستان (خرم آباد)مهر89
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

عصمت
ساعت19:06---14 تير 1391
آنچه کرم ابریشم پایان دنیا می پندارد در نظر پروانه آغاز زندگیست ...

Roya Majidi
ساعت10:46---14 تير 1391
kheili ghashang booodپاسخ:your well com

درویش
ساعت11:46---12 تير 1391
دعای آخر ترم برای حل مشکلات:
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟

التماس دعا...


...
ساعت0:08---11 تير 1391

به درویش :اگر که جهانی شده منو دشمن بمون تو برای شکسته دل من
که چشم و دل من شود ز تو روشن.


هیچی خانم صفاری یه سو تفاهم بین منو درویش بود!حل شد.


صفاری
ساعت23:38---10 تير 1391
هم عکسش قشنگه هم جملش.

ببخشید میشه بپرسم قضیه چیه؟؟؟؟؟

دو روز ما کار داشتیم نیومدیم تو وب زدین به تیپ همپاسخ:thanx!


درویش
ساعت22:51---10 تير 1391
باز خوبه یکی هست...
بمان که گر تو بمانی
امید خواهد ماند...


...
ساعت21:55---10 تير 1391
درسته.ولی
شما نگران نباشید ما حرف شما رو فهمیدیم.منظور من ...


درویش
ساعت17:42---10 تير 1391
سخت است حرفت را نفهمند، سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند، حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ، اشتباهی هم فهمیده اند.

علی شریعتی


omrani
ساعت1:31---10 تير 1391
در ضمن انقد هم به افراد ناشناس تو این وب گیر نده که اینا کی هستن چون اگه قرار بود اسمشونو بگن قطعا با این نامها نمیومدن .مگه ما پیگیر این میشیم که افرادی که نظر میذارن حتما خودشونو معرفی کنن.به درویش:خوشم میاد زرنگی ولی مواظب باش که زنبور هم زرنگ بود.

omrani
ساعت1:24---10 تير 1391
این موضوع به من ربطی نداشت.من اصولا آدمی هستم که تا کسی پا تو کفشم نکنه واکنشی نمیدم.مطمن باش موضوعات رو من پیش نمیارم بلکه من فقط به مشکلاتی که بقیه واسم پیش میارن واکنش میدم همین و این حق هر کسه که از ...
لطفا دیگه از این موضوع چیزی نگید تو این وب وگرنه اصلا جوابتونو نمیدم و نظراتتون اگه راجع به چیزی غیر از پست مربوطه باشه حذف خواهد شد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 تير 1391برچسب:, :: 12:26 :: توسط : غریبه

درباره وبلاگ
به وبلاگ دانشجویان پزشکی لرستان (خرم آباد)مهر89 خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پزشکی لرستان (خرم آباد)مهر89 و آدرس lmsm89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 60300
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 199
تعداد آنلاین : 1